Obavijest stranim vlasnicima plovila na vezu u marinama

Vlasnicima plovila na vezu u marinama omogućen ulazak u Republiku Hrvatsku.
Privremena mjera zabrane prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske stranih državljana ukinuta je za vlasnike nekretnina i plovila koje se nalaze u Republici Hrvatskoj i članove uže obitelji vlasnika.
Strani državljani koji su vlasnici jahti i brodica koje se nalaze u Republici Hrvatskoj mogu preći državnu granicu uz predočenje dokumentacije kojom se dokazuje vlasništvo plovila, dokumentaciju kojom dokazuju da su korisnik plovila (ugovor o zakupu ili ugovor o leasingu). Uz dokumentaciju kojom se dokazuje vlasništvo plovila potrebno je dostaviti ugovor o vezu i/ili potvrdu luke nautičkog turizama da se plovni objekt nalazi na vezu u toj luci. Po predočenju traženih dokumenata stranim državljanima omogućit će se prijelaz državne granice te će ih se evidentirati i upisati mjesto/adresu na kojoj će boraviti, kontakt broj telefona i vrijeme boravka – do kada planiraju izlazak iz Republike Hrvatske.  
 
OPĆE EPIDEMIOLOŠKE MJERE
Strani državljani prilikom boravka u Republici Hrvatskoj dužni su pridržavati se općih epidemioloških mjera, kako slijedi:
  • Tijekom prvih 14 dana od ulaska u Republiku Hrvatsku izlasci iz smještaja/plovila ograničavaju se samo na nužne uz kontinuirano pojačano provođenje higijenskih mjera.
  • Tijekom nužnih izlazaka iz smještaja preporuča se koristiti masku ili prekrivalo za nos i usta, održavati fizički razmak od drugih osoba (minimalno 1,5 metar) te provoditi higijenu ruku.
  • Ruke što češće prati toplom vodom i sapunom i/ili koristiti dezinfekcijsko sredstvo za ruke koje treba dobro utrljati u dlanove. Izbjegavati dodirivanje lica, usta, nosa i očiju.
  • Izbjegavati korištenje javnog prijevoza. U prijevoznom sredstvu poželjno je da je osoba sama ili isključivo s osobama koje dijele zajednički smještaj.
  • Treba dosljedno izbjegavati grupiranja i javna okupljanja.
  • Tijekom boravka u smještaju/plovilu takve osobe same pripremaju hranu, odnosno koriste usluge dostave hrane i pića.
  • Usluge plaćanja obavljaju se bezgotovinskim kartičnim plaćanjem ili on-line uslugama.
  • Svako jutro potrebno je izmjeriti tjelesnu temperaturu, ukoliko je viša od 37,2, potrebno je izmjeru ponoviti nakon 10 minuta, te ako je temperatura ponovno viša od 37,2 potrebno je ostati kod u smještaju/plovilu i javiti se izabranom liječniku obiteljske medicine ukoliko ga ima (hrvatski državljani), ili teritorijalno nadležnom epidemiologu.
  • U slučaju pojave simptoma akutne respiratorne infekcije (kašalj, grlobolja, povišena tjelesna temperatura, kratak dah/otežano disanje, gubitak osjeta njuha i okusa) potrebno je ostati kod u smještaju/plovilu i javiti se izabranom liječniku obiteljske medicine ukoliko ga ima (hrvatski državljani), ili teritorijalno nadležnom epidemiologu.
  • U slučaju nagle pojave teških, po život ugrožavajućih simptoma osoba se javlja hitnoj medicinskoj službi.
  • Stranim državljanima u kontaktiranju epidemiološke službe mogu pomoći djelatnici marine.
  • Tijekom boravka u marini vlasnici plovila dužni su pridržavati se specifičnih epidemioloških mjera za boravak u marinama, a koje se odnose na interakciju s djelatnicima marine, posjete recepciji marine, korištenje sanitarnih čvorova, korištenje dodatnih usluga marine i općenito kretanje po marinama (marine su dužne upute i preporuke javno objaviti na Internet stanicama i istaknuti na vidljivim mjestima unutar same marine).
  • Samoizolacija ili karantena stranih državljana po dolasku u Republiku Hrvatsku NIJE obavezna.

POJAVA SIMPTOMA BOLESTI UZROKOVANE VIRUSOM COVID 19
Ako osobe prijeđu državnu granicu po ulasku u Republiku Hrvatske razviju simptome bolesti ostaju u svom smještaju/plovilu i javljaju se telefonom teritorijalno nadležnom epidemiologu ili djelatnicima marine koji obavještava teritorijalno nadležnog epidemiologa.
Hrvatski i strani državljani mogu zatražiti dodatne informacije i pojašnjenja na info broju 112 ili 113.
 
Popis telefonskih brojeva epidemiologa u pripravnosti
Hitna medicinska služba 112
Pozivni centar na temu COVID 19 113
ZZJZ Primorsko goranske županije +385911257210
ZZJZ Ličko senjske županije +385915044917
ZZJZ Zadarske županije +38598332765
ZZJZ Šibensko kninske županije +385914341201
ZZJZ Splitsko dalmatinske županije +385911512003
ZZJZ Istarske županije +385995294455
ZZJZ Dubrovačko neretvanske županije +38598243454
Hrvatski zavod za javno zdravstvo +38598227753
 

ULAZAK U REPUBLIKU HRVATSKU OSOBA KOJE IMAJU ZNAKOVE BOLESTI
Ne preporuča se ulazak u Republiku Hrvatsku osobama s simptomima bolesti uzrokovane virusom COVID 19.
 
U okolnostima koje je uzrokovala epidemija COVID-19, iznimno nam je važno zaštititi zdravlje vlasnika plovila i njihovih gostiju, kao i zaposlenika marina i svih ostalih posjetitelja uz istovremeno pružanje pouzdane usluge svim korisnicima marina. Stoga Vas molimo da se prilikom boravka u marinama pridržavate svih propisanih mjera, uputa i preporuka. Za sva dodatna pitanja slobodno se obratite djelatnicima marina putem telefona ili maila.

Kontakt


Obavijest o pravu podnošenja pisanih prigovora:
Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu (čl. 21, st. 1, NN 130/17) i članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), obavještavamo cijenjene potrošače da,ukoliko nisu zadovoljni našim uslugama, svoje prigovore mogu dostaviti putem pošte na adresu sjedišta, putem elektroničke pošte, telefaksom, upisom u Knjigu prigovora koja se nalazi u objektu.
Primitak pismenog prigovora potvrdit ćemo bez odgađanja pismenim putem te odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od zaprimanja pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
footer-logo
Članice Marina Punat Grupe:
  • Marina Punat d.o.o.
  • Brodogradilište Punat d.o.o.
  • Marina Punat Hotel & Resort
  • Marina Commerce d.o.o.
  • Gajeta d.o.o.
  • Kvarner d.o.o.
  • Brodica d.o.o.
Hrvatska turistička zajednica