Novosti

23.03.2023.

Doniramo sredstva i opremu

DONIRAMO SREDSTVA UDRUGAMA
Udruge su i ove godine imale priliku prijaviti sadržaje za dobrobit djece i mladih te mještana treće dobi, odgojno – obrazovne i sportsko – rekreacijske projekte za sve generacije, sadržaje za očuvanje okoliša i zaštitu mora, očuvanje autohtonog turizma i ponude, kulturno umjetničke projekte te projekte za razvoj poljoprivrede (mediteranske kulture).
Nakon ocjenjivanja pristiglih projekata, odabrani su oni koji zadovoljavaju uvjete natječaja. Mještani Punta su kroz anonimnu anketu imali priliku dati svoj glas za najznačajnije projekte.
Marina Punat Grupa, u čijem su sastavu Marina Punat i Brodogradilište Punat, uručila je tako vrijedne donacije za pet najboljih otočnih projekata. Glasovima mještana, donaciju su dobili  Hrvatska udruga tata "Daddyhood Croatia" za Dadathlon Festival 2023., Udruga sopaca otoka Krka za manifestaciju "Dani sopila", zatim lovačko društvo “Orebica” Krk – lovačka jedinica “Jastreb” za program uređenja lovnog područja općine Punat te Udruga žena operiranih dojki „Nada – Rijeka“ za projekt prevencije i ranog otkrivanja raka dojke, kao i Ogranak Matice hrvatske u Krku za izdavanje knjige „Štorije zi škafetina“ (Priče iz ladice).

Prošle su godine donacije dobile četiri udruge, od toga dvije za sportske projekte - mažoretkinja otoka Krka i karate klub Krk. Udruga Srcem za Punat je dobila potporu za projekt radionica robotike i 3D modeliranja za djecu od 7 do 15 godina, a osnovna škola iz Punta je dobila sredstva za književni kutak i stripoteku.

Marina Punat i Brodogradilište Punat planiraju i u narednim godinama izdvojiti sredstva za financiranje različitih udruga i sportskih klubova u kojima su uključena posebno djeca i mladi te žitelji naše općine.


  

DARUJEMO MEDICINSKU OPREMU
Grupacija osim toga pomaže lokalnim medicinskim ustanovama doniranjem opreme. Tako je krčkoj hitnoj pomoći poklonila mobilni ultrazvučni uređaj za brzu dijagnostiku niza stanja u uvjetima pružanja prve pomoći na terenu. Ambulanta u Puntu je dobila vrijedan aspirator – uređaj za pomoć pri akutnim respiratornim problemima koji je donirala upravo Marina Punat.
Nabavljeni su i uređaji za terapiju kisikom. Šest koncentratora kisika donirano je za potrebe ambulanti Doma zdravlja otoka Krka.



 
23.02.2023.

Provjerite tko sve može raditi na vašem plovilu i kako

Kako bismo u što većoj mjeri zadovoljili potrebe za raznim servisnim uslugama na plovilima, Brodogradilište Punat i Marina Punat omogućili su velikom broju servisera pružanje usluga na svojem koncesijskom prostoru. Sklopljeni su brojni ugovori sa serviserima raznih djelatnosti, koji svoje usluge mogu obavljati na vašem brodu. 
 
Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o. su nositelji koncesije na pomorskom dobru i mogu nadzirati sve pružatelje usluga koji rade na ovom koncesijskom prostoru. 
Ako dogovarate servisne radove koje će obavljati serviseri, a nisu na listi naših ugovornih partnera, molimo vas, uputite te servisere da se pravovremeno, prije dolaska u marinu najave i reguliraju svoj status, ishoduju dnevnu dozvolu za rad i plate naknadu, neovisno o tome radi li se o radovima u garantnom roku ili nekim drugim radovima.

Marina Punat d.o.o. i/ili Brodogradilište Punat d.o.o. će dozvoliti korištenje infrastrukture i svojih resursa ukoliko procijene da je serviser udovoljio uvjetima iz Pravilnika o zasnivanju kooperantskog odnosa društava Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o. 
 
Koje korake treba poduzeti vanjski serviser, koji nije ugovorni partner marine i brodogradilišta, kako bi dobio dozvolu za korištenje naše infrastrukture i radio na vašem brodu?
 
1.       Serviser najprije treba provjeriti može li udovoljiti našim uvjetima. Uvjeti su detaljno opisani u Pravilniku o zasnivanju kooperantskog odnosa Marine Punat d.o.o. i Pravilniku o zasnivanju kooperantskog odnosa Brodogradilišta Punat d.o.o.  
2.       Ukoliko serviser procijeni da bi mogao udovoljiti našim uvjetima, e-porukom će zatražiti dozvolu za korištenje naše infrastrukture minimalno 3 (tri) dana unaprijed prije termina radova. Zahtjev s podacima i preslikama tražene dokumentacije (što je detaljno specificirano u Pravilniku) šalje  na e-adresu:
yacht-service@marina-punat.hr
3.       Nakon toga serviser plaća naknadu za korištenje infrastrukture i podiže svoju dnevnu dozvolu na recepciji Yacht servisa, ako je prethodno od Marine i Brodogradilišta primio potvrdni odgovor.   
Plaćanjem naknade i primitkom dnevne dozvole za rad se podrazumijeva da je serviser, kojem se odobrava rad na dnevnoj bazi, pročitao, razumio i prihvatio Uvjete poslovanja te obveze i odredbe iz Pravilnika o zasnivanju kooperantskog odnosa na našem koncesijskom području.
 
Ističemo kako obveza plaćanja naknade za korištenje infrastrukture marine i brodogradilišta nije na vama, već na izvođaču radova (naknada je 100 € po osobi dnevno), ali kako ne biste došli u zastoj s naručenim radovima, molimo Vas, uputite Vašeg servisera pravovremeno u postupak.  
 
Servisere koji nisu na listi ugovornih partnera marine i nisu prethodno pribavili dnevnu dozvolu ćemo zamoliti da obustave radove i uputiti ih na postupak ishodovanja dnevne dozvole za korištenje infrastrukture.  Podsjećamo kako je recepcija Yacht servisa otvorena od ponedjeljka do subote od 8 do 16 sati.
 
U dane povećanog intenziteta radova u marini i brodogradilištu su moguća kašnjenja radova. Društva Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o. neće preuzeti odgovornost za štetu proizašlu bilo zbog kašnjenja ili zbog nemogućnosti izvođenja radova (npr. u slučaju da nismo suglasni izdati dozvolu za korištenje naše infrasturkture, u slučaju da nema slobodnih kapaciteta za obavljanje radova i dr.).
 
Prilikom izvođenja radova, serviseri su jednoobrazno odjeveni s jasno vidljivim nazivom  tvrtke na radnoj odjeći, s istaknutom dnevnom dozvolom za rad i opremljeni osobnim zaštitnim sredstvima. 
Izvođenje radova koje nije u skladu s Općim uvjetima poslovanja i Pravilnikom o redu u luci Marina Punat d.o.o. te Općim uvjetima poslovanja i Pravilnikom o redu u luci Brodogradilišta Punat d.o.o., kao i  sa Pravilnikom o zasnivanju kooperantskog odnosa, će biti obustavljeno. 
 
Podsjećamo još jednom kako izvođenje radova u marini na vezu u moru ili na kopnu nije dozvoljeno. Iznimka su manji radovi na brodu (npr. čišćenje, pranje plovila, mjerenje, popravak te montiranje i demontiranje cerada ili ojastučenja). Za sve veće radove, pogotovo one zbog kojih može doći do onečišćenja okoliša te za radove koji mogu ugroziti sigurnost i zdravlje osoba ili dovesti do štete na imovini ili okolišu, vlasnik će naručiti transport plovila u SERVISNU ZONU BRODOGRADILIŠTA PUNAT, a cijena usluge može se potražiti u važećem cjeniku
 
Provjerite listu naših ugovornih partnera koji imaju sklopljen ugovor o zasnivanju kooperantskog odnosa i koji su ovlašteni za rad na području marine, suhe marine i brodogradilišta. Ažuran popis je uvijek dostupan na našim internetskim stranicama.
 
Ukoliko serviseri za najavljen posao trebaju ključ vašeg broda koji je deponiran u kontrolnom centru, podsjećamo da nam pravovremeno pošaljete pisanu punomoć za podizanje deponiranog ključa plovila. Punomoć možete poslati e-porukom na support@marina-punat.hr.
  
Vrijede Opći uvjeti poslovanja i Pravilnik o redu u luci Marina Punat d.o.o.
Vrijede Uvjeti poslovanja i Pravilnik o redu u luci Brodogradilišta Punat d.o.o.
23.06.2022.

Kako koristiti e-punionicu za automobile?

Do sada su samo rezidenti marine mogli koristiti ove punionice, a sada će, uz naplatu, to moći svi naši gosti.

Korištenje e-punionice odvija se putem mobilne aplikacije
„NEXTCHARGE“. Cijena punjenja po kW/h iznosi 0,53 € (3,99 kn).
Aplikacija je potpuno besplatna te ne zahtjeva registraciju i izradu korisničkog računa.
Korisnički račun možete izraditi ukoliko biste unaprijed htjeli dodati sredstva na Vaš račun i još lakše koristiti aplikaciju.

Donosimo kratke upute kako aktivirati „NEXTCHARGE“ aplikaciju:

  • Preuzmite vašu „NEXTCHARGE“ aplikaciju putem Google Play / Apple APP Store. Početna stranica aplikacije je ujedno i mapa sa svim e-punionicama u vašoj neposrednoj blizini.
  • Odaberite željenu punionicu ručno ili skeniranjem QR koda koji se nalazi iznad svake utičnice. Opcija za skeniranje QR koda nalazi se u desnom gornjem kutu početnog zaslona „NEXTCHARGE“ aplikacije. Skeniranjem QR koda direktno pristupate željenoj utičnici. Kod ručnog odabira trebate obratiti pozornost na označeni ID broj punionice koji se nalazi ispod QR koda (npr: IT*GES*EJNX) kako biste bili sigurni da ste izabrali pravu utičnicu.
  • Nakon odabira željene punionice aplikacija vas vodi na izbor načina plaćanja. Potrebno je upisati broj vaše kreditne kartice za naplatu. Aplikacija će za potvrdu i start punjenja inicijalno naplatiti jednokratan iznos u visini od 15 € radi osiguranja naplate. Taj će vam iznos biti vraćen na račun u roku od 24 sata od završetka punjenja. Naplata se vrši po obavljenom i zaključenom punjenju.
  • Ukoliko želite izbjeći upisivanje podataka s kartice prilikom svakog punjenja, možete izraditi korisnički račun i unaprijed dodati sredstva s kartice na vaš korisnički račun. Nakon prvog dopunjavanja vašeg korisničkog računa na kućnu adresu dobivate „NEXTCHARGE“ RFID karticu za lakše korištenje punionice.
  • Po izvršenom punjenju, putem aplikacije dobivate push notifikaciju s informacijom kako je punjenje uspješno završilo.
  • Nakon završetka punjenja, potrebno je odjaviti daljnje korištenje punionice te maknuti auto s predviđenog parkirnog mjesta.
  • Kako bi se osiguralo promptno oslobađanje postaje za druge korisnike, aplikacija naplaćuje vrijeme provedeno na punionici nakon punjenja i to 0,10 € (0,75 kn) po minuti.
21.06.2022.

Koje su mogućnosti za parkiranje vozila?

U špici se sezone ipak traži mjesto više, unatoč proširenju parkirnih površina. Zbog toga smo korisnicima usluge DRY DOCK, DRY BERTH i DRY MARINA parkiranje vozila na mjestu suhog veza.

Naši dnevni i tranzitni posjetitelji, kao i čarter gosti mogu parkirati svoj automobil nešto povoljnije na prostoru ispod hotela Kanajt. Naplata na tom parkingu je na dnevnoj bazi, a platiti možete na parkomatima u marini.

Svake godine se trudimo povećati broj parkirnih mjesta, jer smo svjesni kako se u špici sezone, kada imamo najveći broj posjetitelja, traži parking mjesto više. Kako bismo što bolje organizirali ovu prijeko potrebnu uslugu, omogućili smo korisnicima usluge DRY DOCK parkiranje vozila na ugovornom mjestu broda, za vrijeme dok je plovilo u moru.

Posljednjih godina zamijećen je trend povećanja dolazaka gostiju vozilima, uslijed čega smo bili primorani na manju reorganizaciju parkiranja. Vozila korisnika usluge DRY MARINA i DRY BERTH u suhoj marini ostaju parkirana uz plovilo na ugovorenom suhom vezu, odnosno na ugovornoj  poziciji toga plovila dok se ono nalazi u moru.
Naravno da je pristup vozilom u marinu do mora moguć kao i do sada, s tome da koristite besplatnih sat vremena za parkiranje, a nakon toga vraćate vozilo na ugovorno mjesto u suhu marinu.

Podsjećamo, kako marina  nema registriranu djelatnost kampirališta, kamp-kućice ne možemo  primati  na  području  marine. Za kampere, koje koristite kao osobna vozila, previđeno je parkiralište na platou iznad garaža. Boravak u njima nije dozvoljen, a kamperi i karavani ni u kom slučaju ne smiju biti prikopčani na struju.



 
footer-logo
Članice Marina Punat Grupe:
  • Marina Punat d.o.o.
  • Brodogradilište Punat d.o.o.
  • Marina Punat Hotel & Resort
  • Marina Commerce d.o.o.
  • Kvarner d.o.o.