Novosti

23.02.2023.
Provjerite tko sve može raditi na vašem plovilu i kako
Kako bismo u što većoj mjeri zadovoljili potrebe za raznim servisnim uslugama na plovilima, Brodogradilište Punat i Marina Punat omogućili su velikom broju servisera pružanje usluga na svojem koncesijskom prostoru. Sklopljeni su brojni ugovori sa serviserima raznih djelatnosti, koji svoje usluge mogu obavljati na vašem brodu.
Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o. su nositelji koncesije na pomorskom dobru i mogu nadzirati sve pružatelje usluga koji rade na ovom koncesijskom prostoru.
Ako dogovarate servisne radove koje će obavljati serviseri, a nisu na listi naših ugovornih partnera, molimo vas, uputite te servisere da se pravovremeno, prije dolaska u marinu najave i reguliraju svoj status, ishoduju dnevnu dozvolu za rad i plate naknadu, neovisno o tome radi li se o radovima u garantnom roku ili nekim drugim radovima.
Marina Punat d.o.o. i/ili Brodogradilište Punat d.o.o. će dozvoliti korištenje infrastrukture i svojih resursa ukoliko procijene da je serviser udovoljio uvjetima iz Pravilnika o zasnivanju kooperantskog odnosa društava Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o.
Koje korake treba poduzeti vanjski serviser, koji nije ugovorni partner marine i brodogradilišta, kako bi dobio dozvolu za korištenje naše infrastrukture i radio na vašem brodu?
1. Serviser najprije treba provjeriti može li udovoljiti našim uvjetima. Uvjeti su detaljno opisani u Pravilniku o zasnivanju kooperantskog odnosa Marine Punat d.o.o. i Pravilniku o zasnivanju kooperantskog odnosa Brodogradilišta Punat d.o.o.
2. Ukoliko serviser procijeni da bi mogao udovoljiti našim uvjetima, e-porukom će zatražiti dozvolu za korištenje naše infrastrukture minimalno 3 (tri) dana unaprijed prije termina radova. Zahtjev s podacima i preslikama tražene dokumentacije (što je detaljno specificirano u Pravilniku) šalje na e-adresu: yacht-service@marina-punat.hr
3. Nakon toga serviser plaća naknadu za korištenje infrastrukture i podiže svoju dnevnu dozvolu na recepciji Yacht servisa, ako je prethodno od Marine i Brodogradilišta primio potvrdni odgovor.
Plaćanjem naknade i primitkom dnevne dozvole za rad se podrazumijeva da je serviser, kojem se odobrava rad na dnevnoj bazi, pročitao, razumio i prihvatio Uvjete poslovanja te obveze i odredbe iz Pravilnika o zasnivanju kooperantskog odnosa na našem koncesijskom području.
Ističemo kako obveza plaćanja naknade za korištenje infrastrukture marine i brodogradilišta nije na vama, već na izvođaču radova (naknada je 100 € po osobi dnevno), ali kako ne biste došli u zastoj s naručenim radovima, molimo Vas, uputite Vašeg servisera pravovremeno u postupak.
Servisere koji nisu na listi ugovornih partnera marine i nisu prethodno pribavili dnevnu dozvolu ćemo zamoliti da obustave radove i uputiti ih na postupak ishodovanja dnevne dozvole za korištenje infrastrukture. Podsjećamo kako je recepcija Yacht servisa otvorena od ponedjeljka do subote od 8 do 16 sati.
U dane povećanog intenziteta radova u marini i brodogradilištu su moguća kašnjenja radova. Društva Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o. neće preuzeti odgovornost za štetu proizašlu bilo zbog kašnjenja ili zbog nemogućnosti izvođenja radova (npr. u slučaju da nismo suglasni izdati dozvolu za korištenje naše infrasturkture, u slučaju da nema slobodnih kapaciteta za obavljanje radova i dr.).
Prilikom izvođenja radova, serviseri su jednoobrazno odjeveni s jasno vidljivim nazivom tvrtke na radnoj odjeći, s istaknutom dnevnom dozvolom za rad i opremljeni osobnim zaštitnim sredstvima.
Izvođenje radova koje nije u skladu s Općim uvjetima poslovanja i Pravilnikom o redu u luci Marina Punat d.o.o. te Općim uvjetima poslovanja i Pravilnikom o redu u luci Brodogradilišta Punat d.o.o., kao i sa Pravilnikom o zasnivanju kooperantskog odnosa, će biti obustavljeno.
Podsjećamo još jednom kako izvođenje radova u marini na vezu u moru ili na kopnu nije dozvoljeno. Iznimka su manji radovi na brodu (npr. čišćenje, pranje plovila, mjerenje, popravak te montiranje i demontiranje cerada ili ojastučenja). Za sve veće radove, pogotovo one zbog kojih može doći do onečišćenja okoliša te za radove koji mogu ugroziti sigurnost i zdravlje osoba ili dovesti do štete na imovini ili okolišu, vlasnik će naručiti transport plovila u SERVISNU ZONU BRODOGRADILIŠTA PUNAT, a cijena usluge može se potražiti u važećem cjeniku.
Provjerite listu naših ugovornih partnera koji imaju sklopljen ugovor o zasnivanju kooperantskog odnosa i koji su ovlašteni za rad na području marine, suhe marine i brodogradilišta. Ažuran popis je uvijek dostupan na našim internetskim stranicama.
Ukoliko serviseri za najavljen posao trebaju ključ vašeg broda koji je deponiran u kontrolnom centru, podsjećamo da nam pravovremeno pošaljete pisanu punomoć za podizanje deponiranog ključa plovila. Punomoć možete poslati e-porukom na support@marina-punat.hr.
Vrijede Opći uvjeti poslovanja i Pravilnik o redu u luci Marina Punat d.o.o.
Vrijede Uvjeti poslovanja i Pravilnik o redu u luci Brodogradilišta Punat d.o.o.
Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o. su nositelji koncesije na pomorskom dobru i mogu nadzirati sve pružatelje usluga koji rade na ovom koncesijskom prostoru.
Ako dogovarate servisne radove koje će obavljati serviseri, a nisu na listi naših ugovornih partnera, molimo vas, uputite te servisere da se pravovremeno, prije dolaska u marinu najave i reguliraju svoj status, ishoduju dnevnu dozvolu za rad i plate naknadu, neovisno o tome radi li se o radovima u garantnom roku ili nekim drugim radovima.
Marina Punat d.o.o. i/ili Brodogradilište Punat d.o.o. će dozvoliti korištenje infrastrukture i svojih resursa ukoliko procijene da je serviser udovoljio uvjetima iz Pravilnika o zasnivanju kooperantskog odnosa društava Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o.
Koje korake treba poduzeti vanjski serviser, koji nije ugovorni partner marine i brodogradilišta, kako bi dobio dozvolu za korištenje naše infrastrukture i radio na vašem brodu?
1. Serviser najprije treba provjeriti može li udovoljiti našim uvjetima. Uvjeti su detaljno opisani u Pravilniku o zasnivanju kooperantskog odnosa Marine Punat d.o.o. i Pravilniku o zasnivanju kooperantskog odnosa Brodogradilišta Punat d.o.o.
2. Ukoliko serviser procijeni da bi mogao udovoljiti našim uvjetima, e-porukom će zatražiti dozvolu za korištenje naše infrastrukture minimalno 3 (tri) dana unaprijed prije termina radova. Zahtjev s podacima i preslikama tražene dokumentacije (što je detaljno specificirano u Pravilniku) šalje na e-adresu: yacht-service@marina-punat.hr
3. Nakon toga serviser plaća naknadu za korištenje infrastrukture i podiže svoju dnevnu dozvolu na recepciji Yacht servisa, ako je prethodno od Marine i Brodogradilišta primio potvrdni odgovor.
Plaćanjem naknade i primitkom dnevne dozvole za rad se podrazumijeva da je serviser, kojem se odobrava rad na dnevnoj bazi, pročitao, razumio i prihvatio Uvjete poslovanja te obveze i odredbe iz Pravilnika o zasnivanju kooperantskog odnosa na našem koncesijskom području.
Ističemo kako obveza plaćanja naknade za korištenje infrastrukture marine i brodogradilišta nije na vama, već na izvođaču radova (naknada je 100 € po osobi dnevno), ali kako ne biste došli u zastoj s naručenim radovima, molimo Vas, uputite Vašeg servisera pravovremeno u postupak.
Servisere koji nisu na listi ugovornih partnera marine i nisu prethodno pribavili dnevnu dozvolu ćemo zamoliti da obustave radove i uputiti ih na postupak ishodovanja dnevne dozvole za korištenje infrastrukture. Podsjećamo kako je recepcija Yacht servisa otvorena od ponedjeljka do subote od 8 do 16 sati.
U dane povećanog intenziteta radova u marini i brodogradilištu su moguća kašnjenja radova. Društva Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o. neće preuzeti odgovornost za štetu proizašlu bilo zbog kašnjenja ili zbog nemogućnosti izvođenja radova (npr. u slučaju da nismo suglasni izdati dozvolu za korištenje naše infrasturkture, u slučaju da nema slobodnih kapaciteta za obavljanje radova i dr.).
Prilikom izvođenja radova, serviseri su jednoobrazno odjeveni s jasno vidljivim nazivom tvrtke na radnoj odjeći, s istaknutom dnevnom dozvolom za rad i opremljeni osobnim zaštitnim sredstvima.
Izvođenje radova koje nije u skladu s Općim uvjetima poslovanja i Pravilnikom o redu u luci Marina Punat d.o.o. te Općim uvjetima poslovanja i Pravilnikom o redu u luci Brodogradilišta Punat d.o.o., kao i sa Pravilnikom o zasnivanju kooperantskog odnosa, će biti obustavljeno.
Podsjećamo još jednom kako izvođenje radova u marini na vezu u moru ili na kopnu nije dozvoljeno. Iznimka su manji radovi na brodu (npr. čišćenje, pranje plovila, mjerenje, popravak te montiranje i demontiranje cerada ili ojastučenja). Za sve veće radove, pogotovo one zbog kojih može doći do onečišćenja okoliša te za radove koji mogu ugroziti sigurnost i zdravlje osoba ili dovesti do štete na imovini ili okolišu, vlasnik će naručiti transport plovila u SERVISNU ZONU BRODOGRADILIŠTA PUNAT, a cijena usluge može se potražiti u važećem cjeniku.
Provjerite listu naših ugovornih partnera koji imaju sklopljen ugovor o zasnivanju kooperantskog odnosa i koji su ovlašteni za rad na području marine, suhe marine i brodogradilišta. Ažuran popis je uvijek dostupan na našim internetskim stranicama.
Ukoliko serviseri za najavljen posao trebaju ključ vašeg broda koji je deponiran u kontrolnom centru, podsjećamo da nam pravovremeno pošaljete pisanu punomoć za podizanje deponiranog ključa plovila. Punomoć možete poslati e-porukom na support@marina-punat.hr.
Vrijede Opći uvjeti poslovanja i Pravilnik o redu u luci Marina Punat d.o.o.
Vrijede Uvjeti poslovanja i Pravilnik o redu u luci Brodogradilišta Punat d.o.o.

13.02.2023.
Posjetite naše nove partnere - eko trgovinu KuSshh
Prirodna kozmetika obuhvaća široku paletu proizvoda za njegu kože – sapune, kreme, balzame i hidrolate te eterična ulja, prigodno dostupni i u poklon paketu kako bi vam olakšali izbor.
Osim za našu njegu, postoji i linija prirodne kozmetike za kućne ljubimce, a posebno zanimljiv je sprej protiv buha na bazi eteričnog ulja lavandina.
KuSshh maslinova ulja, uz klasično, dolaze i u varijantama aromatiziranima limunom, narančom, mediteranskim biljem ili chilli papričicom.
Osim rakija od smilja, među alkoholnim pićima zanimljiva je i rakija od kadulje (KuSshh rakija od kuša), a neobični su i liker od crne masline i liker od lavande.
Posjetite prodajna mjesta KuSshh u gradu Krku i u Vrbniku, a više informacija o radnom vremenu i ponudi potražite na web stranicama.
Uz Marina Punat Membership Card ostvarite 10% popusta za svaku kupnju ukupne vrijednosti preko 15 EUR u KuSshh trgovinama i webshopu.
Osim za našu njegu, postoji i linija prirodne kozmetike za kućne ljubimce, a posebno zanimljiv je sprej protiv buha na bazi eteričnog ulja lavandina.
KuSshh maslinova ulja, uz klasično, dolaze i u varijantama aromatiziranima limunom, narančom, mediteranskim biljem ili chilli papričicom.
Osim rakija od smilja, među alkoholnim pićima zanimljiva je i rakija od kadulje (KuSshh rakija od kuša), a neobični su i liker od crne masline i liker od lavande.
Posjetite prodajna mjesta KuSshh u gradu Krku i u Vrbniku, a više informacija o radnom vremenu i ponudi potražite na web stranicama.
Uz Marina Punat Membership Card ostvarite 10% popusta za svaku kupnju ukupne vrijednosti preko 15 EUR u KuSshh trgovinama i webshopu.

18.08.2022.
Restoran u marini uz bok Bevandi i Plavom podrumu
Na temelju anonimnih ocjena čitatelja ove publikacije, ocijenjena je kvaliteta hrane, usluga, vinske karta te ambijent restorana, iz perspektive gosta.
Ove je godine restoran Marina u Puntu na otoku Krku dobio čak 87 od 100 bodova i zaslužio dvije Falstaff vilice, te se na ljestvici našao uz bok mnogo poznatijim restoranima Opatijske rivijere.
Vjerujemo kako će predstojeća rekonstrukcije restorana, najavljena za 2023. godinu, uz atraktivniji ambijent, omogućiti i kvalitetniju uslugu te još bolji plasman u gastronomskim vodičima u budućnosti.
Kako je ocijenjen restoran Marina pogledajte ovdje.
Ocjene restorana u Hrvatskoj pogledajte ovdje.
Ove je godine restoran Marina u Puntu na otoku Krku dobio čak 87 od 100 bodova i zaslužio dvije Falstaff vilice, te se na ljestvici našao uz bok mnogo poznatijim restoranima Opatijske rivijere.
Vjerujemo kako će predstojeća rekonstrukcije restorana, najavljena za 2023. godinu, uz atraktivniji ambijent, omogućiti i kvalitetniju uslugu te još bolji plasman u gastronomskim vodičima u budućnosti.
Kako je ocijenjen restoran Marina pogledajte ovdje.
Ocjene restorana u Hrvatskoj pogledajte ovdje.

23.06.2022.
Kako koristiti e-punionicu za automobile?
Do sada su samo rezidenti marine mogli koristiti ove punionice, a sada će, uz naplatu, to moći svi naši gosti.
Korištenje e-punionice odvija se putem mobilne aplikacije „NEXTCHARGE“. Cijena punjenja po kW/h iznosi 0,53 € (3,99 kn).
Aplikacija je potpuno besplatna te ne zahtjeva registraciju i izradu korisničkog računa.
Korisnički račun možete izraditi ukoliko biste unaprijed htjeli dodati sredstva na Vaš račun i još lakše koristiti aplikaciju.
Donosimo kratke upute kako aktivirati „NEXTCHARGE“ aplikaciju:
- Preuzmite vašu „NEXTCHARGE“ aplikaciju putem Google Play / Apple APP Store. Početna stranica aplikacije je ujedno i mapa sa svim e-punionicama u vašoj neposrednoj blizini.
- Odaberite željenu punionicu ručno ili skeniranjem QR koda koji se nalazi iznad svake utičnice. Opcija za skeniranje QR koda nalazi se u desnom gornjem kutu početnog zaslona „NEXTCHARGE“ aplikacije. Skeniranjem QR koda direktno pristupate željenoj utičnici. Kod ručnog odabira trebate obratiti pozornost na označeni ID broj punionice koji se nalazi ispod QR koda (npr: IT*GES*EJNX) kako biste bili sigurni da ste izabrali pravu utičnicu.
- Nakon odabira željene punionice aplikacija vas vodi na izbor načina plaćanja. Potrebno je upisati broj vaše kreditne kartice za naplatu. Aplikacija će za potvrdu i start punjenja inicijalno naplatiti jednokratan iznos u visini od 15 € radi osiguranja naplate. Taj će vam iznos biti vraćen na račun u roku od 24 sata od završetka punjenja. Naplata se vrši po obavljenom i zaključenom punjenju.
- Ukoliko želite izbjeći upisivanje podataka s kartice prilikom svakog punjenja, možete izraditi korisnički račun i unaprijed dodati sredstva s kartice na vaš korisnički račun. Nakon prvog dopunjavanja vašeg korisničkog računa na kućnu adresu dobivate „NEXTCHARGE“ RFID karticu za lakše korištenje punionice.
- Po izvršenom punjenju, putem aplikacije dobivate push notifikaciju s informacijom kako je punjenje uspješno završilo.
- Nakon završetka punjenja, potrebno je odjaviti daljnje korištenje punionice te maknuti auto s predviđenog parkirnog mjesta.
- Kako bi se osiguralo promptno oslobađanje postaje za druge korisnike, aplikacija naplaćuje vrijeme provedeno na punionici nakon punjenja i to 0,10 € (0,75 kn) po minuti.

20.06.2022.
Rezervirajte besplatan termin za pražnjenje crnog tanka
Čemu riskirati kaznu, kada je pražnjenje tanka otpadnih voda s broda pomoću pump-out uređaja u marini potpuno besplatno? Tankove praznimo od ponedjeljka do petka u dva termina: 9:00 i 13:00 sati na fiksnoj poziciji kod gata A1, a termin je potrebno rezervirati najmanje tri dana unaprijed.
Provjerite u kakvom je stanju vaša kaljuža – vlasnik plovila je u obvezi u kaljužu broda staviti eko-spužvu ili sličnu napravu koja prikuplja onečišćenja koja mogu nastati kao posljedica tehničke mane ili neodržavanja plovila, a sustavom pražnjenja kaljuže mogu dospjeti neposredno u more.
Čuvajmo naše more od biološkog zagađenja i zagađenja deterdžentima, uljima i drugim otrovnim tvarima! Ekološka šteta koja može nastati ispuštanjem otpadnih tvari u okoliš za posljedicu može imati uništenje okoliša, prirode i krajolika, morske flore i faune i teško se ispravlja!
Marina Punat ima osigurana sredstva i opremu za sprječavanje onečišćenja mora te uklanjanje posljedica onečišćenja mora. Ovlaštenik koncesije luke posebne namjene Marina Punat d.o.o. ima primijenjen i certificiran sustav kvalitete sukladno normi ISO 9001 kao i sustav upravljanja zaštitom okoliša sukladno normi ISO 14001 odobren od strane BUREAU VERITASA.
Nazovite +385 (0)51 654 111ili pošaljite mail na support@marina-punat.hr
Provjerite u kakvom je stanju vaša kaljuža – vlasnik plovila je u obvezi u kaljužu broda staviti eko-spužvu ili sličnu napravu koja prikuplja onečišćenja koja mogu nastati kao posljedica tehničke mane ili neodržavanja plovila, a sustavom pražnjenja kaljuže mogu dospjeti neposredno u more.
Čuvajmo naše more od biološkog zagađenja i zagađenja deterdžentima, uljima i drugim otrovnim tvarima! Ekološka šteta koja može nastati ispuštanjem otpadnih tvari u okoliš za posljedicu može imati uništenje okoliša, prirode i krajolika, morske flore i faune i teško se ispravlja!
Marina Punat ima osigurana sredstva i opremu za sprječavanje onečišćenja mora te uklanjanje posljedica onečišćenja mora. Ovlaštenik koncesije luke posebne namjene Marina Punat d.o.o. ima primijenjen i certificiran sustav kvalitete sukladno normi ISO 9001 kao i sustav upravljanja zaštitom okoliša sukladno normi ISO 14001 odobren od strane BUREAU VERITASA.
Nazovite +385 (0)51 654 111ili pošaljite mail na support@marina-punat.hr