Na samo dva navoza gradili su se najčešće drveni motorni jedrenjaci do 350 t nosivosti. Bili su to tragete, leuti, brodovi za teret, ribarice i jahte – sve od drva, po čemu je ovo brodogradilište postalo nadaleko poznato. Osamdesetih godina prošlog stoljeća, puntarsko je Brodogradilište najveće za granju drvenih brodova u Hrvatskoj. Nekada orijentirano isključivo na drvo kao brodograđevni materijal, danas Brodogradilište sa svojim kapacitetima i u suradnji sa kooperantima pruža uslugu remonta svih vrsta radnih plovila i plovila za razonodu do 50m dužine.
U radu koristimo najviše ekološke standarde u radu i zbrinjavanju otpada koji osiguravaju da more i okoliš ostanu netaknuti za naše uživanje, ali i za buduće generacije. Brodogradilište Punat posjeduje ISO certifikat 9001 kao i certifikate brojnih proizvođača motora i opreme te odobrenja Hrvatskog Registra Brodova.
Svi izvedeni radovi pokriveni su garancijom i policom osiguranja od djelatnosti brodopopravljača.
U radu koristimo najviše ekološke standarde u radu i zbrinjavanju otpada koji osiguravaju da more i okoliš ostanu netaknuti za naše uživanje, ali i za buduće generacije. Brodogradilište Punat posjeduje ISO certifikat 9001 kao i certifikate brojnih proizvođača motora i opreme te odobrenja Hrvatskog Registra Brodova.
Svi izvedeni radovi pokriveni su garancijom i policom osiguranja od djelatnosti brodopopravljača.

